Powered By Blogger

søndag den 26. februar 2012

Karrylagkage og Sparkz!

Hejsa! :D

Det har været en dejlig uge, en dejlig ferie, og jeg har da lige nogle ting i bare må høre om! Jeg stod for aftensmaden i huset i fredags, og jeg lavede ærtesuppe med karryflødeskum.... Det smagte (utroligt nok) rigtig dejligt, og min storebror kom med idéen til en karrylagkage. Desværre/heldigvis er der tre måneder til min fødselsdag, men jeg lover at karrykagen nok skal blive lavet til den tid. Jeg tænkte man måske kunne putte ananas og fersken (eller lignende) ind i kagen også? Det må da blive et hit :)

Nå min kusine fyldte år, og hun er nu lige så gammel som tolvårige mig. Jeg tog i Sparkz, og fandt den PERFEKTE gave. En sort og hvid kjole, med blonder og knapper. Den var så smuk, og man skal huske man også kan købe fine kjoler i butikken - ikke kun de stramme trøjer og alt det vi ellers kender den for. På vej ud så jeg liiige deres konfirmationskjoler, og nøj hvor jeg glæder mig. Selv om det ikke er nu til sommer - men næste år, må man da godt glæde sig - ikke?

Tak til alle jer der er blevet faste læsere, og jeg lover jeg mere Oui!

Kærligst Laura.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar