Powered By Blogger

lørdag den 18. februar 2012

Første skud

Nu prøver jeg så. Bloggens første indlæg skal handle om parfumer! Hvilke jeg anbefaler, og hvilke man bare SKAL eje. Mine fire yndlings kendte og ukendte parfumer er vist frem på billedet neden under:

Marc Jacobs - Daisy
Tromborg - Rose Water
The Body Shop - Japanese Cherry Blossom
Chanel - Eau De Toilette Spray

"Daisy" er en meget populær parfume, og den er også rigtig god. Den er meget frisk og feminin, og man tænker straks på lune sommeraftener når man dufter til denne. Tromborg's parfume er meget enkel, og dufter kun af roser. Den er let, men duften vare ikke så længe som man kunne håbe. Den passer perfekt til en skole/arbejdsdag hvor man alligevel gerne vil være lidt super lækker. Så kommer min absolut yndlings parfume! Som navnet så smukt siger får man den runde kirsebær-duft serveret med The Body Shop's Cherry Blossom. Den er fuldendt, skarp og feminin. En dejlig parfume der passer godt til det hele! Sidst kommer Chanels parfume. Den er en anelse tung og ret moden, så den er god i mindre mængder.

Jeg leder stadig efter nye parfumer, så hvis du kender nogle du kan anbefale kan du smide en kommentar?

Laura. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar