Powered By Blogger

søndag den 11. marts 2012

Find Din Egen Stil del 2!

Hejsa alle dejlige mennesker!

Igen er antallet af følgere steget siden sidst, og det er super! :)
Nu fortsætter jeg så stil-guiden, og jeg håber du vil kigge med..

De ord jeg fik skrevet ned var: Farverig, piget, smigrende, poppet, moderigtig (ja er vidst et lille modedyr n_n'). Jeg skrev også at det både måtte være stramt og løst, altså fx. stramt for oven, og løst for neden, eller omvendt!

Mandagens tøj så sådan ud, og så købte jeg også nye øreringe. De kostede KUN 20 kr. i New Yorker, og er nikkelfri!


Næste skridt bliver så at kigge alt dit tøj igennem (det jo også nu man begynder at skifte vintertøjet ud ;-)), og smide det ud der har intet at gøre med din stil. Husk at du ikke skal smide det ud, hvis det betyder noget specielt for dig, fx. ikke smide en kjole ud fordi den ikke passer ind. Du skal smide kjolen ud hvis du ikke kan lide den.. n_n'

Nå Good Luck!

Kærligst Laura! :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar